Nova KAUR kolekcija ‘Be fierce in being you’ jesen/zima 2024
KAUR je brend posvećen osnaživanju žena kroz odjeću s dubljim značenjem, pozivajući ih da hrabro zakorače u svoju snagu i budu svoji KAUR je brend...
Ukoliko već razmišljate o kupovini prazničnih poklona ili želite osvježiti vlastitu kolekciju kreativnog nakita, odjeće, asesoara i drugih jedinstvenih proizvoda, rezervišite ovaj datum u svom kalendaru.
Tradicionalni Art Market okupit će 53 mala proizvođača a uz njih će se predstaviti i brendovi iz Hrvatske i Srbije. Među njima su Fabričica Snova, Art+journal, Amaranthine, Frajerica, Rename, Bioteka i Eterični parfemi.
OREA je regionalna online platforma za prodaju i plasman ručno rađenih proizvoda koja je od prošle godine svoje poslovanje proširila i na Hrvatsku, čime su se domaćim brendovima otvorila vrata za plasman proizvoda širom svijeta. Obzirom da su brojni biznisi okupljeni oko OREA zajednice, pioniri u održivom poslovanju, na predstojećem Art Marketu, bit će organizovana panel diskusija i predavanje na temu okolišnih, društvenih i korporativnih standarda u poslovanju. Kako utjecati na svijest potrošača i da li potrošači postaju svjesniji podržavanja malih, održivih brendova, koje su prednosti OREA platforme u promociji i primjeni ciljeva održivog poslovanja, te kako održivost utječe na ukupnu konkurentnost malih brendova – samo su neke od tema o kojima će se razgovarati na panelu u okviru jesenskog OREA Art Marketa.
“Održivi brendovi nisu samo trend. Oni predstavljaju pomak u svijesti potrošača i novi pristup poslovanju. Naša OREA zajednica kontinuirano radi na uvođenju praksi održivog poslovanja, dajući krila upravo poduzetnicama i poduzetnicima koji ručno rađenim proizvodima stvaraju dodanu vrijednost šireći svoj portfolio kroz održivu proizvodnju i kreativnost konkuretnu na svjetskom tržištu”, ističe Senita Slipac jedna od osnivačica i direktorica OREA-e.
Kako bi cijela porodica uživala, i ove godine tokom Art Marketa bit će organizirana zabava za mališane. Najmlađi će uživati u Dječijem kutku uz devet kreativnih radionica kao što su pravljenje igračaka, nakita, kozmetike, magneta, oslikavanje ruksaka, te radionice kuhanja i robotike. Za sve posjetioce Vispak i Leda su pripremili besplatno osvježenje, UniCredit Bank je obezbijedio POS terminale, a VISA kao platni partner OREA-e daruje poklone za najsretnije korisnike VISA kartica.
Iz OREA-e ističu posebnu zahvalnost Visit Sarajevo, Vladi Kantona Sarajeva i Gradu Sarajevo, za podršku u organizaciji jesenjeg Art Marketa u Domu mladih.
Sav prihod od ulaznica na Art Market kao i dio od prodaje rukotvorina, bit će doniran za potrebe rada Roditeljske kuće i Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.
OREA Art Market su podržali Vispak, Bingo, Grad Sarajevo, Intea BH, Leda, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, Vlada Kantona Sarajevo, Visit Sarajevo, UniCredit i Visa, a medijski pokrovitelji su Klix.ba, Bonjour, RSG i Antena Sarajevo.
PROMO