Alma Ras: Inovacijama i kvalitetom potvrđujemo lidersku poziciju
Inovacije i kvalitet ključni su faktori koji vode Alma Ras ka stabilnom rastu i uspješnim poslovnim rezultatima u 2024. godini. “Naš strateški foku...
L'Oréal Paris je sinoć ugostio brojne novinare i influencere na prvom regionalnom događaju Skin Science u Adria Balkan regiji
L'Oréal Paris, brend broj 1 u ženskoj njezi kože u svijetu*, sinoć je imao čast ugostiti brojne novinare, influencere i suradnike – brend ambasadore iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bugarske i Bosne i Hercegovine na prvom regionalnom događaju za Adria Balkan regiju pod nazivom Skin Science.
Posjetioci su imali priliku na zanimljiv način kroz četiri tematska kutka upoznati se s najnovijim dostignućima L'Oréala u području njege kože. Uz pomoć stručnjaka i modernih interaktivnih prezentacija otkrivali su nauku koja stoji iza svake linije, ključne sastojke i njihove prednosti. Atmosferu je dodatno obogatio neočekivani performans plesa na svili i muzički nastup.
Svaki kutak bio je posvećen jednoj od četiri prestižne linije L'Oréal Paris proizvoda.
U okviru Revitalift Filler linije predstavljeni su serum, broj 1 u svijetu** i dnevna krema, posebno formulirani za popunjavanje bora i poboljšanje elastičnosti kože. Zahvaljujući hijaluronskoj kiselini, ove formule dubinski hidratiziraju i zaglađuju kožu.
U fokusu Revitalift Laser kutka bili su Retinol serum i dnevna krema – dvojac koji uspješno djeluje na sve znakove starenja: bore, teksturu i čvrstoću kože. Ove dvije anti-age zvijezde potvrdile su svoju efikasnost u brojnim studijama zahvaljujući najnaprednijim formulacijama koje poput lasera prodiru duboko u kožu vidno korigirajući znakove starenja, čak i duboke bore. Više detalja gostima je otkrila dr. Jasmina Lalošević, specijalist estetske medicine s višedecenijskim iskustvom u anti-age njezi.
Već godinama jedan od najpopularnijih sastojaka za njegu kože je vitamin C, osnova Revitalift Clinical linije. Vitamin C serum s čak 12% ovog aktivnog sastojka, vitaminom E i salicilnom kiselinom u kombinaciji s fluidom iz iste linije ublažava prve bore, a koži daje blistavost i ujednačen ten.
Bright Reveal linija pouzdan je izbor velikog broja žena jer pruža vidljive rezultate u borbi protiv tamnih fleka. Serum i fluid iz ove linije obogaćeni su niacinamidom, a rezultat su vidno ublažene fleke i sitne bore, dok koža dobiva hidrataciju i sjaj.
L'Oréal Paris se ponosi time što nudi napredne, efikasne i sigurne proizvode. Svaka formula je pažljivo ispitana, uz korištenje najstrožih metoda testiranja tolerancije i nezavisnih studija efikasnosti. Znanstveni timovi ulažu svu svoju strast i ekspertizu kako bi razvili proizvode koji pružaju vidljive, klinički dokazane rezultate.
L'Oréal Paris je puno više od brenda posvećenog ljepoti. Duže od jednog stoljeća, on osnažuje žene širom svijeta, ne samo kroz inovativne proizvode bazirane na najnovijim naučnim dostignućima, već i kroz inicijative koje promiču jednaka prava i samopouzdanje.
Na samom događaju svim prisutnima obratila se Stelom Pleše Bonifačić, L’Oreal Paris Skincare brend menadžerica
„Ovo je jedinstven trenutak za L'Oréal Paris skincare tim. Danas slavimo više od jednog stoljeća znanstveno vođenih beauty proizvoda koji osnažuju žene da vjeruju u sebe, da naprave promjenu, da preuzmu kontrolu i osjete ono “crveni tepih” samopouzdanje svakog dana. Više od jednog stoljeća, L'Oréal Paris je na čelu inovacija, formula i visokih performansi proizvoda. Danas, postajem emotivna kada vidim naše drage zagovornike, cijenjene partnere, lojalne kupce i posvećene kolege iz Hrvatske, Slovenije, Bosne, Bugarske i Srbije. Hvala vam puno što ste nam se pridružili kako bismo vam pokazali kako L'Oréal Paris ide dalje od same ljepote.“
Skin Science događaj bio je još jedan korak ka ovom cilju. Predstavljena su najnovija naučna dostignuća u službi ljepote i poslana je snažna poruka ženama da im je L'Oréal Paris snažna podrška u težnji da budu lijepe i mijenjaju svijet na bolje – jer svaka žena to zaslužuje.
*Bazirano na NielsenIQ RMS podacima, za kategoriju proizvoda za njegu kože lica žena, za period u trajanju od 12 mjeseci do prosinca 2023. godine, s obzirom na ukupnu vrijednost prodaje, na tržištu široke potrošnje u 33 zemlje (Copyright © 2024, NielsenIQ).
** Na osnovu NielsenIQ RMS podataka o vrijednosti i jedinicama prodaje za kategoriju Ženski serumi protiv starenja za njegu lica 15ml do 60ml, u periodu od 12 mjeseci koji se završava u aprilu 2023. godine za 27 zemalja koje čine 77,1 % svjetskog BND, kanali masovne prodaje
L'oréal Paris