Luksuzne parfeme Maison Francis Kurkdjian potražite u Inoma parfimeriji u Sarajevu

by | 15 Novembra, 2020
Brand Maison Francis Kurkdjian - tandem

Maison Francis Kurkdjian, luskuzni francuski parfemski brand, nova je ekskluzivna ponuda Inoma parfimerije u Sarajevu (Sarajevo City Center) od marta 2022.! U nastavku upoznajte tandem koji stoji iza ove fantastične parfemske priče…

Brand Maison Francis Kurkdjian stvoren je 2009. godine, a osnovali su ga Francis Kurkdjian i Marc Chaya, koji su željeli da “na scenu” vrate parfimere i njihovu izvornu kreativnost. Vizija osnivača branda je ostvarena, a MFK je postao neprikosnoven u svijetu luksuznih parfema koji su sada prisutni na tržištima 45 zemalja svijeta.

Maison promoviše umjetnički pristup kreiranju parfema, a stvaranje svakog od njih je, kažu, poput poezije, protkan radošću i oplemeljen ljubavlju koja ih vodi, korak po korak, do finalnog proizvoda.

Luksuz koji se zasniva na izvanrednosti

“Naša vizija je da budemo najluksuznija savremena parfemska kuća, gdje se luksuz zasniva na izvanrednosti; izvanrednoj kreativnosti, izvanrednom zanatu i izvanrednim iskustvima naših kupaca. Naša misija je da  im donesemo radost stvarajući uzbudljivo putovanje kroz mirise”, kaže Marc Chaya, direktor kompanije i jedan od kreatora parfema.

Kolekcija Maison Francis Kurkdjian dizajnirana je poput sofisticiranog mirisnog ormara koji odaje počast modernoj viziji parfimera o umjetnosti nošenja parfema.

“Sanjam svoje kreacije poput mirisnih silueta sastavljenih od svježih ili jantarnih nota, cvjetnih akorda ili opulentnih izraza. To je poziv da svakog dana izaberete miris koji ćete nositi, jer mi se sviđa ideja da se svaka žena i muškarac mogu izraziti kroz parfem”, kaže Francis Kurkdjian, parfimer.

Francis Kurkdjian

Francis Kurkdjian

Za Francisa se kaže da je prvi put “riskirao” prije 20 godina, kada je kreirao miris “Le Mâle” za Jean Paul Gaultiera. Umjesto da je išao utabanim putem i bez problema gradi brilijantnu karijeru, on je odlučio da rizikuje predstavljajući novu viziju kreiranja parfema. Prvi je, 2001. godine, otvorio svoj atelje za izradu mirisa po narudžbi, suprotno svemu što je tada važilo u parfemskoj industriji. Sve se to dešavalo u vrijeme dok je kreirao parfeme i za najpoznatije modne brandove i dizajnere.

Senzualnost i perfekcionizam

Marc Chaya 2009. godine odlučio je da s Francisom osnuje zajednički brand i Maison Francis Kurkdjian se tada, praktično, priključuje portfoliju luksuznih brandova.

Priznat kao jedan od najslavnijih svjetskih parfimera Francis Kurkdjian smatra da proizvodnju parfema treba da krase senzualnost i perfekcionizam. Zato MFK kolekciju smatra nastavkom najčistije i najslavnije tradicije francuskih parfimera. Sve njegove kreacije skicirane su poput olfaktorne garderobe, s bezbroj aspekata emocija. To je užitak za sva čula, ali je parfem, naravno, najvažniji.

Tandem koji je osvojio mirisni svijet

Marc Chaya je diplomirani ekonomista i menadžer, a još od djetinjstva privlačili su ga umjetnost, arhitektura, crtanje i knježevnost. Karijeru je započeo u globalnoj konsultantskoj kući EY i za samo deset godina postao jedan od partnera.

Marc Chaya

Marc Chaya

U to vrijeme upoznao je proslavljenog parfimera Francisa Kurkdjiana i odmah ga je zaintrigirala parfemska industrija, odnosno koliko se malo zna čak i o najtalentovanijima u ovom kreativnom biznisu.

Francis i Marc postali su bliski prijatelji i on je počeo da ga savjetuje o tome kako da dođe do zasluženog mjesta u proizvodnji parfema. Da je pravo vrijeme da zajedno stvore brand shvatili su 2009. godine; pa dok Chaya vodi kompaniju kao izvršni direktor, Francis donosi viziju i talenat u stvaranje MFK kolekcije mirisa.

Obojici je izuzetno važna estetika koja stoji iza branda, ali i krativni pravci u kojima će se dalje razvijati njihova zajednička priča.

Brand Maison Francis Kurkdjian prisutan je u INOMA parfimeriji od marta 2022.

 

PRIREDIO: Siniša Vujanović

PR