Jennifer Lawrence izgleda senzacionalno u najnovijoj kampanji za Miss Dior. Ali nova „lažna” kampanja inspirisana njenim padom na dodjeli „Oscara” već je popularnija od prave.
Na montiranoj kampanji, koju je kreirao Tumblr korisnik i-nsan, logo modne kuće “Christian Dior” stavljen je preko slike Lawrenceove koja se spotakla prilikom preuzimanja Oscara za najbolju glumicu.
Razlog za oduševljenje ovom „reklamom” je jednostavan: iako prikazuje Jennifer uhvaćenu u nezgodnom trenutku, ona i dalje izgleda senzacionalno, zahvaljujući „Diorovoj” haljini koju je nosila.
Najbolje od svega je što je efekt postignut bez imalo doterivanja u fotošopu, za razliku od pravih reklama za Miss Dior.
Kada je prvi put vidjela kampanju, sama Jennifer se zaprepastila: “O bože, ne ličim na sebe. Volim fotošop najviše na svijetu. Naravno da su slike “peglane”, niko ne izgleda tako u pravom životu!”.
Jennifer Lawrence na snimanju kampanje za Miss Dior:
[youtube yiK3bAdOsDk]