Na revijama njujorškog i londonskog Fashion Weeka vidjeli smo kako slavni dizajneri lansiraju novi trend – logomaniju! No, za razliku od Alexandra Wanga i Donne Karan, koji su modele iz kolekcije za proljeće 2014. godine „preplavili“ svojim logotipom, drugi su se odlučili za nešto drugačiji trend.
Iako su prethodnih sezona svi „bježali“ od prenapadnih logotipa koji su se smatrali obilježjem modnog neukusa i kiča, slavni dizajneri su za proljeće 2014. ponovo plasirali ovaj trend, ali s logoom Coca Cole.
Najprije je na scenu stupila sportska bordo majica na reviji Marca Jacobsa, inače kreativnog direktora dijetalne Cole, koja je na sebi imala prepoznatljiv print ovog osvježavajućeg pića.
Američkom dizajneru ubrzo se pridružio i modni brend Ashish, koji je na Sedmici mode u Londonu prikazao niz svjetlucavih potkošulja, majica i haljina, ukrašenih simbolom ovog brenda.
Zahvaljujući spomenutim dizajnerima, ne sumnjamo da će se Coca Cola print ubrzo naći i u ponudi “high street” brendova!