Protekle sedmice proglašenjem Superbrands proizvoda završen je veliki projekat odabira najboljih brandova u Bosni i Hercegovini u 2011/2012.
U proces glasanja za Superbrands bili su uključeni brojni poslovni i marketinški stručnjaci i stručnjakinje relevantnih medija, agencija, domaćih i inostranih korporacija te priznati članovi i članice akademskih institucija i pripadnici stručnih organizacija. Uz stručno ocjenjivačko vijeće, glasalo je i preko 20.000 potrošača brandova, što ovom ocjenjivanju daje poseban značaj. Među najbolje brandove na osnovu kvalitete, prepoznatljivosti, dugogodišnje dosljednosti te emotivne povezanosti između potrošača i određenog branda izabran je i ABC svježi krem sir, koji potrošači već dugi niz godina svrstavaju u sam vrh proizvoda koji se nalaze na tržištu Bosne i Hercegovine. Kao prirodan proizvod koji se priprema samo od mlijeka, vrhnja i malo soli, ABC svježi krem sir omiljen je među potrošačima svih generacija, što pokazuje i dodjela priznanja Superbrands. Tajna svježine i punoće okusa ABC sira je u pažljivom odabiru sastojaka i procesu proizvodnje usavršavanom trideset godina, čime je postignuta iznimna kvaliteta i trajnost proizvoda bez dodataka konzervansa i aditiva.